Klacht: op 13 Jajuaro 2018 moet er een pakje uit australie bij de delivery offive Amsterdam post office zijn aangekomen

op 17 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik krijg een mail uit Australie. Er is een pakje verstuurd en bij navraag in Australie is dat op 13 januari 2018 bij de delivery post-office in amsterdam afgeleverd.
Ik, S.Kern-Herder, Woonachtig De Nachtuil 2 in almelo heb tot op heden nog niets ontvangen!!!!!

Gewenste Oplossing:

Als het pakje is gearriveerd op mijn adres
en ik op korte termijn bericht van u krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Kern-Herder, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat u het betreffende pakket nog niet heeft ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht. Ik heb de code voor u gecontroleerd, maar deze levert geen informatie op in ons systeem. Zou u de betreffende code willen controleren, of er wellicht een cijfer verkeerd staat? Ik raad u ook aan om contact op te nemen met de afzender voor meer informatie en een passende oplossing. Wellicht kan de afzender ook navraag doen bij zijn/haar eigen postorganisatie om meer duidelijkheid over de zending te krijgen. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Mevrouw Kern

7 maanden geleden - Ik heb al navraag gedaan in australie en de pist daar heeft bevestigd, dat het pakje op 13-1.2018 is gearriveerd bij Post Delivery in Amsterdam

Reactie van de melder van de klacht Mevrouw Kern

7 maanden geleden - Ik heb de afzender van het pakketje uw berichten doorgestuurd. Dat is alles wat ik kan doen./ ik hoop zo op een goede uitslag!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 februari 2018 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Kern-Herder,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Goed om te vernemen dat u contact heeft opgenomen met de afzender, zodat die een onderzoek kan opstarten via zijn of haar lokale postdienst. Ik hoop ook dat dit een positief resultaat zal opleveren en dat u het pakket spoedig nog zal ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Kern