Klacht: Oorbellen laten schieten en het bolletje op de oorbel is al na 1 dag los

op 08 september 2016 over Lucardi in de categorie Juweliers

Ik heb enkele weken geleden oorbellen laten schieten bij Lucardi. Het waren oorbellen van 22 euro (dus bij de duurdere die ze aanbieden voor het schieten van gaatjes). Na 1 dag was al één van de bolletjes losgekomen. Gevolg ik loop nu al meer dan een maand met 2 verschillende oorbellen aan mijn oren. Ik kan ze niet uitdoen want ik ben ze verplicht 6 weken aan het houden. Het valt heel erg op want alle mensen me wie ik in contact kom vertellen het mij. Ik heb dit de dag nadat het bolletje was afgevallen gemeld via de klantendienst. Ik heb enkel als antwoord gekregen dat ze mijn klacht door gingen doorsturen naar de regiomanager, maar tot op heden nog steeds geen antwoord ontvangen. Omdat ik normaal gezien veel groepspresentaties moet geven heb ik tijdelijk een andere opdracht (dus geen groepspresentaties) gevraagd omdat het heel fel opvalt.

Ik wil dat ze mijn oorbellen terugbetalen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door annmaex