Klacht: Ook ik vind de Azera Espresso niet in de buurt komen van de Original Espresso

op 15 februari 2018 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Alleen had ik de verpakking van 225 sticks al aangebroken.
Kan hem dus niet terug brengen, overweeg om hem weg te geven.
Op internet maar zoeken naar een vervanger (evt de kleinere verpakkingen kopen zolang ze nog in de handel zijn)

Gewenste Oplossing:

Als de Original sticks weer in groot verpakking (225 sticks dozen) in de handel komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nestlé nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht 12devries

1 dag geleden - 2018-0223: Nescafe laat me weten dat de Espresso Original weer verkrijgbaar is. Allereerst via AH (Online), overige supermarkt en volgen. Heb meteen fors besteld bij AH, wat wel vreemd is dat er op de verpakking staat dat deze Zomer de Azera wordt gelanceerd. Efin schijnbaar hebben onze klachten succes gehad. Had gevraagd aan Nescafe of ze mij op de hoogte wilden houden... hebben ze netjes gedaan. Heb de suggestie gegeven om de Original weer terug op de markt te plaatsen, zo gewenst naast de Azera. Zo en nu weer tijd voor ene vertrouwd bakkie Vreemd, zie net dat het lijkt alsof dit bericht door Nestle is geplaatst, dat is niet juist, dit is een aanvulling op mijn klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 12devries