Klacht: Ook ik heb een bestelling gedaan

op 20 oktober 2011 over Moy fashion in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Ik heb 19 oktober jl een bestelling gedaan bij Moy-fashion en uiteraard dus netjes geld overgemaakt (140 euro).De site leek erg betrouwbaar dus ook ik dacht op deze manier goedkoop aan mijn uggs te komen.Nu zat ik vandaag te google en tot mijn grote verbazing kwam ik deze reacties tegen over oplichting van deze mensen.Ik ben dus bang dat ook ik er in getrapt ben!Nu is het voor mij nog niet zo lang geleden maar ben bang dat ik nooit mijn boots geleverd zal krijgen!Het is namelijk zo dat ik meerdere emails gestuurd heb maar nooit antwoord terug heb gekregen,dat is al eigenlijk heel slordig!
Daarom heb ook ik deze klacht geplaatst in de hoop dat er iets aan gedaan zal worden!Ik heb ze direct een mail gestuurd met het verzoek mijn 140 euro terug te storten en wel direct.
Ook zal ik online aangifte doen en hoop dat alle mensen die hier ook in getrapt zijn en hun centjes kwijt zijn dit ook zullen doen.

Ik wil mijn geld terug en ik hoop dat deze webwinkels nog beter in de gaten gehouden zullen worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Brenda36