Klacht: Ook ik ben belazerd door rang1tickets

op 24 oktober 2011 over Rang1tickets in de categorie Kaartenverkoop

Mijn klacht is net als van vele anderen dat ik mij belazerd voel dor RANG 1 TICKETS.
Ik heb kaarten besteld bij boven genoemd bedrijf en ook gekregen maar 4 dagen van tevoren kreeg ik een mail dat de voorstelling niet door kon gaan omdat de producer van de DROOMVLUCHT besloten had dat dat de premierevoorstelling datum/dag is.
Uiteraard boos geworden en gebeld maar helaas geen afdoende antwoord.O ja, ik kon een andere datum kiezen.
Na ca. twee dagen ontdekt dat ook de kaarten nog eens met 100% verhoogd zijn t/o van de Efteling zelf. IK gun iedereen zijn verdienste, maar dit vind ik wel extreem .De voorstelling zou plaatsvinden op 9-10-2011 om 19.00 U.
Had ik eindelijk alle neuzen de zelfde kant op wordt er roet in het eten gegooid en bijna onmogelijk om dit binnen de looptijd van de musical weer te realiseren.

Een excuus,geld terug.Want er is niet op tijd geleverd en ook nog eens een superprijs berekent . En verder wacht ik de DVD wel af.

Bericht van Rang1tickets

6 jaren geleden - Geachte klant, Onze excuses voor het ongemak. Ook wij wisten niet dat deze voorstelling een premiere was die alleen voor genodigden bleek te zijn, dit is ons later pas meegedeeld door de organisatie. Wij hebben direct een oplossing voor u proberen te zoeken door een nieuwe datum aan te bieden. Onze medewerkers hebben hierover een aantal keer contact met u opgenomen en u zou een alternatieve datum kiezen. Wij hebben echter geen reactie meer van u ontvangen. U kunt ons een email sturen met de datum die uw voorkeur heeft en de voorstelling zo alsnog bezoeken. Droomvlucht loopt nog tot januari. Met vriendelijke groet, Team Rang1tickets.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Rang1tickets in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht bravo22

6 jaren geleden - Hallo Team, U gaat nu weer in de fout want er is mij alleen ,tijdens het enige (telefonisch) contact mijnerzijds,verteld dat ik een andere datum kon kiezen . Bij latere navraag op de efteling bleek het toch al bekent te zijn. Daarna heb ik niets meer vernomen tot op dit moment. Ik heb toen aangegeven dat een nieuwe datum moeilijk is te plannen binnen de korte looptijd van de musical. Jammer. Ik heb inmiddels (schriftelijk) advies ingewonnen/melding gemaakt over dit feit bij de consumentenbond en de Efteling en wacht hun antwoord af "Hoe nu verder.

Bericht van Rang1tickets

6 jaren geleden - Geachte klant, Inderdaad wij hebben u aangeboden een alternatieve datum uit te kiezen, maar u heeft helaas geen reactie gegeven hierover. De organisatie heeft dit nieuws niet direct aan ons gemeld, er waren namelijk gewoon kaartjes te koop die wij reeds hadden gereserveerd voor u. Helaas zijn deze etickets ongeldig verklaard vanwege de premiere. Zoals in ons vorige bericht is vermeld loopt de musical nog tot januari. Een datum plannen in de komende 3 maanden zou toch moeten lukken? Wij horen graag welke datum u de voorstelling kunt bezoeken. U kunt dit per email of via de Live Chat doorgeven. Deze website is bedoelt voor klachten, nu uw klacht in behandeling is genomen kan verdere communicatie plaatsvinden via ons emailadres of de Live Chat. Met vriendelijke groet, Team Rang1tickets.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rang1tickets een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Rang1tickets

Heeft op 28 februari 2012 om 15:58 geantwoord

Geachte klant,

Er is een andere datum gekozen, kaarten hiervoor zijn verstuurd op 21-11-2011.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Rang1tickets beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door bravo22