Klacht: Ook geen reactie op Aangetekende brief (geen ontvangst tekenen)

op 10 oktober 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

We hebben op allerlei manieren gereageerd inzake Forskolin pillen proefpakket . Zij sommeren dreigend binnen 14 dagen retourneren, direct betalen etc.
Maar een Aangetekende brief wordt zonder te tekenen ontvangen (heb bewijs van bezorging door PostNL).
Ze weigeren te tekenen .
Ik heb dus geen enkele mogelijkheid duidelijk te maken dat er geen overeenkomst is en dus ook geen verplichting tot betalen.
Zij werken duidelijk aan één doel: oplichten / geld vangen
oftewel overtreding BW 6 art 193a tm/ j Wet op oneerlijke Handelspraktijken.
En je kunt je er niet tegen verzetten want ze vertragen en antwoorden niet (zelfs via uw site duurt het ontzettend lang voor ze reageren en dan gewoon met bericht zie de voorwaarden – maar opzeggen/ontkennen via zelfs de Aangetekende brief wordt genegeerd

Er geen overeenkomst is , het bedrag gestorneerd is en een schriftelijk bevestiging hiervan en ook geen enkele zending/proefpakket of vervolgzendingen of wat dan ook

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Gvsh

1 maand geleden - Het interesseert Bralex helemaal niets of men een klacht ontvangt - men reageert überhaupt niet!! Dus geen reactie op Aangetekende brief en geen reactie op melding door Klacht .nl Niets bestellen bij dit bedrijf het is gewoon oplichting!!

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

Bericht van Bralex

1 maand geleden - Geachte Saskia, Excuses voor deze late reactie. Wat vervelend om te horen dat u het contact met ons op zo'n manier heeft ervaren. Graag zou ik horen via welk email-adres u contact heeft gehad zodat ik dit verder kan bekijken. Met het email-adres wat u hier opgeeft kan ik helaas geen contact terug vinden en ook niet met het email-adres dat was opgegeven ten tijde van de bestelling. Met vriendelijke groet, Coen

Reactie van de melder van de klacht Gvsh

1 maand geleden - Zoals bij alle andere klachten - heel erg late reactie van Bralex, Natucap of wie dan ook. Maar ze eisen overal wel dat tot op de dag of minuut precies iets moet teruggestuurd zijn. Dus iedereen is te laat volgens hen. Zoals de meesten hier op klacht.nl ook schrijven, geen reactie (dat heb ik weer gegeven!). Daarom juist de aangetekende brief die u hebt gehad. En daar heb ik geen reactie op gekregen na bijna 3 weken. Ik heb van Post.nl de bevestiging gekregen van bezorging (zonder handtekening) - zij hebben na melding mijnerzijds het apparaat van de bezorger uitgelezen met tijdstip etc., maar van jullie geen reactie tot heden!! Dat het allemaal te doen is om van alles te weigeren en dus te kunnen vorderen blijkt ook wel uit de site www.natucap.com (!!!!) Het is slechts 1 pagina met oa. de tekst: Klik hier om te retourneren - maar nergens op de pagina is de mogelijkheid om te klikken, dit is slechts een pagina met een plaatje en tekst, maar nergens een hyperlink! Dus puur om mensen het moeilijk te maken. Dus laat ze maar zoeken, dat kost tijd. (Helaas kan ik hier niet het schermafdruk/html-code er bij plakken om het te bewijzen (dat is hier in klacht.nl technisch niet mogelijk)) Wij hebben om van alle ellende af te zijn (en vooral de dreiging van incasso en deurwaarder) uiteindelijk Billink betaald (zij verwijzen telkens alleen, u moet met het probleem bij Bralex zijn en die reageren dus niet of heel erg laat (te laat)).

Bericht van Bralex

1 maand geleden - Beste Saskia, Momenteel hebben wij het erg druk waardoor wij niet dagelijks op dit forum kijken. Wij doen ons best om hier zo snel mogelijk op te reageren. Halverwege oktober hebben wij inderdaad ook uw poststuk ontvangen, mijn collega Laura heeft hier op gereageerd en een email gestuurd naar G.Stantvoort@live.nl Op d.d. 05-09 is uw pakket geleverd, vanaf dit moment had u 14 dagen om het pakket te retourneren. Helaas hebben wij geen retour van u mogen ontvangen. Zonder retour kunnen wij ook geen factuur crediteren. Met vriendelijke groet, Coen

Alle klachten die gemeld zijn door Gvsh