Klacht: Ook geen reactie op Aangetekende brief (geen ontvangst tekenen)

op 10 oktober 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

We hebben op allerlei manieren gereageerd inzake Forskolin pillen proefpakket . Zij sommeren dreigend binnen 14 dagen retourneren, direct betalen etc.
Maar een Aangetekende brief wordt zonder te tekenen ontvangen (heb bewijs van bezorging door PostNL).
Ze weigeren te tekenen .
Ik heb dus geen enkele mogelijkheid duidelijk te maken dat er geen overeenkomst is en dus ook geen verplichting tot betalen.
Zij werken duidelijk aan één doel: oplichten / geld vangen
oftewel overtreding BW 6 art 193a tm/ j Wet op oneerlijke Handelspraktijken.
En je kunt je er niet tegen verzetten want ze vertragen en antwoorden niet (zelfs via uw site duurt het ontzettend lang voor ze reageren en dan gewoon met bericht zie de voorwaarden – maar opzeggen/ontkennen via zelfs de Aangetekende brief wordt genegeerd

Er geen overeenkomst is , het bedrag gestorneerd is en een schriftelijk bevestiging hiervan en ook geen enkele zending/proefpakket of vervolgzendingen of wat dan ook

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gvsh