Klacht: onzorgvuldige postbezorging

op 19 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Sinds ongeveer een half jaar heb ik via buren regelmatig (gezien het tijdsbestek) mijn post ontvangen. Hierbij waren vertrouwelijke documenten. Eén daarvan is wekenlang bij buren verderop in de straat blijven liggen.
Ook valt het op dat, indien er voor mij op zaterdag geen post bestemd is, ik dan tevens geen bonusbrochure van AH krijg.

Het is de taak van een postbezorger om secuur en discreet te zijn. Mijn post, de vertrouwelijke voorop (!), mag NOOIT op een ander adres bezorgd worden!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 19 september 2017 om 11:55 geantwoord

Geachte mevrouw Wendels,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat post regelmatig verkeerd wordt bezorgd en dat u niet altijd op zaterdag de AH-folder ontvangt, vooral wanneer er voor uw adres geen post voor uw adres is. Ik kan me voorstellen dat u niet blij bent met deze gang van zaken, mijn excuses hiervoor.

Uw klachten heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. De leidinggevende zal dit verder oppakken en de bezorger(s) binnen uiterlijk vijf werkdagen aanspreken op de gemaakte fouten. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast.

Alle klachten die gemeld zijn door y.wiendels