Klacht: Onzorgvuldige bezorging

op 01 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zondagmiddag vond mijn buurvrouw een brief en een klein pakketje (past door de brievenbus) op de trap liggen.

Dit kan m.i. twee dingen betekenen: Of de bezorger heeft het gewoon op de trap gedumpt, of hij heeft het in de verkeerde brievenbus gedaan.
Wij hebben hier normale brievenbussen met goed leesbare namen en nummers.

De post was voorzien van getypte adresering en goed leesbaar.

Gewenste Oplossing:

Zorgvuldige bezorging.

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door kostop