Klacht: Onzorgvuldige bezorging

R.v.d. E. op 31 maart 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren. 16 maart 2018, zou er een pakket bij ons thuis bezorgd worden maar omdat wij niet thuis zouden zijn op dat moment had ik een brief aan de deur gehangen met de vraag of het bij de buren bezorgd zou kunnen worden. Toen wij thuis kwamen was er een bericht achter gelaten dat het bezorgd was bij de buren. Wij naar de buren, zij hadden geen pakket gekregen melden ze ons. Wij enigszins bezorg omdat er dus geen pakket was. In de middag kwam de buurvrouw aan de deur om te melden dat het pakket ove haar schutting was gegooid en dat het buiten in de regen op de stoep lag. Zij was de hele dag thuis en heeft niemand gezien van post.nl . De bezorger heeft dus zonder aan te bellen het pakket over de schutting gegooid. Dit vind ik een slechte zaak en een vreemde manier van bezorgen. Mijn dochter in paniek omdat de hele ochtend het pakket onvindbaar was en een pakket ove een schutting gooien terwijl je niet weet wat er in een pakket zit, vind ik brutaal en zeer zeker niet netjes van Post.nl

Gewenste Oplossing:

Dat de bezorger netjes zijn pakket afgeeft en niet over een schutting gooit

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Vroomans, Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket over de schutting is gegooid bij uw buren. Ik begrijp dat u hierover teleurgesteld bent en bied u mijn excuses aan voor het ontstane ongemak. Uiteraard is dit niet de bedoeling en zou ik dit graag voor u melden bij de leidinggevende van de betreffende bezorger, zodat dit besproken gaat worden met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn verantwoordelijkheid in nemen. Daarvoor zou ik graag nog de track & trace code willen ontvangen in een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Vroomans, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Beste PostNL, Sorry voor mijn late reactie maar was met vakantie. De track § tracecode van de bezorging van mijn pakket was: 3SMYPA690762435 Mvg Sterre Vroomans

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 april 2018 om 17:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Vroomans,

Geen probleem. Heel erg bedankt voor het doorsturen van de barcode. Ik heb hierover een klacht opgemaakt. U zal hier verder geen bericht meer over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met deze medewerker en passende maatregelen nemen om dit weer correct te laten verlopen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door