Klacht: Onzorgvuldig met Gegevens en BKR

op 24 juni 2017 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Na het bestellen van mijn telefoon bleek dat de inkomen tool niet correct werkte. Hierdoor hebben ze doodleuk wat gegevens ingevuld. Resultaat (volgens belsimpel.nl) BKR regrestratie. 7x zelf na moeten bellen over mijn status, en opeens hadden ze twee abbonomenten aangevraagd!

Gelijk gestopt bij deze twee heren en bij een goede concurent binnen 1 dag afgesloten en vandaag binnen.

Overigns had ik geen bkr, en de kosten ervan tjaa voor eigen rekening!

Service is ook niks waard van de 5/7 telefoon werd ik afgewimpeld en vertelde me dat het druk was..

Ik hoop binnekort niet meer!

Niet, altijd klant geweest maar nu nooit meer.

ordernummer 3183604215

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 27 juni 2017 om 11:58 geantwoord

Heeft op 27 juni 2017 om 14:37 geantwoord

Ik ben zeer benieuwd naar jullie uitkomst hiervan. Het lijkt er op dat je me hebt afgescheept met \" uw bkr komt er niet doorheen \". Ik geef je hierbij toestemming om mij hiervoor ook telefonisch te benaderen in afloop van de uitkomst van jullie onderzoek.

Uiteraard kan ik je aantonen dat het toestel de volgende dag(dus zelfde dag nog besteld bij je concurent) in het bezit is met exact het zelfde abbonoment.

Alle klachten die gemeld zijn door Niek Werri