Klacht: Onzekerheid over levering e-tickets

op 05 juli 2017 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Wij hebben op 3 maart jl. twee kaarten besteld en betaald bij Tickettribune voor Van Morrison, concert te Paleis Soestdijk 8 juli as. In de afgelopen 4 maanden werden we aan het lijntje gehouden omtrent de toe sturing van de e-tickets. Tot we vorige week een mail kregen dat we ze konden we verwachten 3 uur voor aanvang. Maar dat kon ook weleens niet gebeuren omdat. hun leverancier de tickets niet meer had….(??!!) Zet nog even de mail hieronder…..:

Geachte heer/mevrouw,

U heeft bij ons een bestelling geplaatst voor Van Morrison op 08-07-2017

Direct na de plaatsing van uw bestelling hebben we uw kaarten bij een van onze leveranciers besteld. Helaas hebben wij te horen gekregen dat er grote vertraging is opgetreden in de levering van de door u bestelde kaarten. Hiervoor onze welgemeende excuses, wij stellen uw geduld zeer op prijs.

Aangezien we al voorbij de termijn van een week voor aanvang zijn, willen wij u erop attenderen dat de mogelijkheid bestaat dat de kaarten niet meer op tijd geleverd zullen worden. Op dit moment doen wij ons uiterste best om via verschillende kanalen de juiste kaarten voor u te bemachtigen, om de levering van uw kaarten te versnellen.

Wij laten u middels dit bericht weten dat uw kaarten tot uiterlijk 3 uur voor aanvang van de voorstelling geleverd kunnen worden. Dit zal gebeuren via e-tickets. Dit is slechts in het uiterste geval. Wanneer uw kaarten eerder binnen komen, dan zullen wij deze uiteraard direct versturen!

Mocht uiteindelijk blijken dat de kaarten niet geleverd kunnen worden, zal het volledige aankoopbedrag incl. servicekosten binnen zeven werkdagen – nadat u van ons de annuleringsbevestiging heeft ontvangen – worden gerestitueerd naar de bankrekening waarmee u destijds de betaling heeft voldaan. Wij hopen u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Bij voorbaat dank voor uw begrip en nogmaals onze excuses voor de late levering.

Uiteraard zijn wij zeer tevreden als wij de e-tickets vandaag of morgen of overmorgen ontvangen. Of gewoon tevreden als wij ons geld teruggestort krijgen.

Oplossing : e-tickets op tijd toesturen of geld terugstorten

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hed Tigchelaar