Klacht: Onzeker en erg onduidelijk???

op 08 augustus 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Mijn pakket zou morgen bezorgd worden.Na een week bericht dat het vrijdag de 28 ste bezorgd wordt.
Bij Lesara ook een paar keerbesteld voorheen en deze leveren alles erg vlot,terwijl dit ook vanuit China komt??!
Ik zie geen verandering in hun yracband tracƩ code,blijft op een vliegtuig staan,daar koop ik niks voor,wil weten waar Il
aan toe ben en niet afwachten terwijl ik voor EXPRESS levering heb gekozen en dit al ander halve week duurt.Ik besteld nooit meer bij deze firmašŸ˜”

Als ze zich ook in Nederland vestigen,met een magazijn!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

4 maanden geleden - Hallo Bianca, heeft u inmiddels u pakket ontvangen? wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Reactie van de melder van de klacht Wadlope

4 maanden geleden - Beste Klantenservice , Mijn pakket is vrijdag 28-07-2017 binnen gekomen.Helaas heb ik het bestelnummer niet meer in mijn bezit . Excuus voor dit geen. Hopelijk kan dit ook per adres terug gevonden worden. Mvg, Bianca van der Veer.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 08 augustus 2017 om 00:17 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Wadlope