Klacht: Onwettig gehandeld en onbeschoft behandeld

op 17 maart 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakket verstuurd, als particulier aan een bedrijf in Duitsland. Het pakket heeft zijn bestemming niet bereikt waarna ik een mail kreeg dat het on onderzoek is. Een week later krijg ik een mail dat het pakket niet meer gevonden is en dat er een claim komt. Ik bel met UPS om te vragen wat nu de verdere procedure is, de telefonist zegt mij dat ik die dag nog per email een claim formulier krijg dat ik ingevuld moet retourneren. Dit heb ik een week later nog niet mogen ontvangen. Ik bel nogmaals en er worden allerlei foutieve gegevens met mij geverifieerd. Eea word aangepast en ik zou worden teruggebeld door de claim afdeling.

Die middag word ik gebeld door een Duitse medewerker van UPS die mij direct al een heel onbehaaglijk en onvriendelijk gevoel geeft door et beginnen met: Ja dag meneer, ik heb hier een dossier en het is een zootje, ik snap er niets van, wat wilt u nu? Ik leg de voorgeschiedenis uit waarna mevrouw aangeeft dat ik niet de claimer ben maar een MPX.. Deze firma is mij niet bekend en ik heb niemand gemachtigd namens mij te handelen in dezen. Er si reeds een claim gedaan namens mij door een bedrijf. Mevrouw zegt dat ik me er niet mee moet bemoeien en ik dat ik niet de claimer ben. Ik leg nogmaals uit dat het mijn pakket is en dat niemand mij heeft benaderd of geïnformeerd.

Mevrouw word erg onvriendelijk en stelt dat dat mijn probleem is en dat ze niet in discussie gaat. En herhaalt zichzelf: Ik heb u al gezegd meneer dit, dat, zus, zo. Wat geen antwoord is op mijn vraag.

Ik ben nog nooit in mijn leven zo slecht behandeld als vandaag door de Duitse mevrouw van UPS claims. Ik werd uiteindelijk boos en heb haar uit frustratie voor haar inflexibele gemene lelijke manier van communiceren uitgescholden en heb de verbinding verbroken.

Nooit heeft iemand me zo boos gekregen. Dat ik me heb verlaagd tot haar niveau… Vreselijk

Duidelijke uitleg en excuus van desbetreffende medewerker. Alsmede correctie afhandeling van de claim, in duidelijk overleg met MIJ als EIGENAAR

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 09:25 geantwoord