Klacht: Onvriendeljk en zeer slechte service

op 21 augustus 2017 over Scootparts.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Nadat ik Scootparts erop gewezen heb dat de artikelen voor een specifieke scooter moeilijk te bestellen zijn op de webshop. Heb ik hen een whatsapp gestuurd en gebeld. In eerste instantie verliep het redelijk goed. Echter bij het verzenden ging het ea al fout waardoor ik erg lang meer dan 1,5 week moest wachten op de onderdelen.
Dan is het zo dat 1 onderdeel die Scootparts voor mij adviseerde om te bestellen ook nog eens verkeerd artikel was.
Ik had degene die ik eerder gesproken had wederom gebeld. En dit was zo absurd dat ik niet kon geloven dat hij van alles vertelde over dat het maar mijn fout was. Het was de omgekeerde wereld. Hij probeerde mij te laten geloven dat het mijn schuld was! Ik kan aantonen dat dat niet zo was. Hij stuurde mij de link van het artikel en ik heb hier een screenshot van. Waar het mij om gaat is dat ik al steeds er achteraan moest voor allerlei artikelen te bestellen. En het versturen ervan.
Ik heb het uiteindelijk terug gestuurd en wilde ook mijn verzendkosten terug. Dit hebben ze tot nu toe niet gedaan.
Het is echt belachelijk.

Verzendkosten vergoeden en dikke excuses

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scootparts.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht gvdw

1 week geleden - Nooit opgelost!!!

Alle klachten die gemeld zijn door gvdw