Klacht: Onvriendelijke winkelmedewerker

op 17 mei 2020 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Wij hebben een bed en een salontafel gekocht en de 1ste keer hadden wij een hele vriendelijke mevrouw die ons hielp. Wij zijn nadien terug gekeerd en kregen een andere winkelmedewerker die eerst een paar minuten naar ons stond te kijken alsof wij geen klanten waren ik moest hem toen roepen dat wij hulp nodig hadden.

Wij wilden ons bed en tafel laten bezorgen ik vroeg of het mogelijk was om deze zsm te leveren meneer had een foutief bonnummer ingetypt waardoor hij verkeerde info voor zich had staan en ons van alles wijs aan het maken was.

Meneer had pas na enkele minuten door dat hij fout was en was nog steeds onvriendelijk vrij onbeschoft. Ik heb gevraagd of we onze bed en tafel wat eerder mochten hebben waarop meneer zei nee en wij hebben meerdere klanten mevrouw.

Ik ben er niet op ingegaan want zoals meneer meerdere klanten heeft zijn er ook meerdere winkels pannenkoek.

Ik hoef dus nooit meer iets van deze winkel meer te kopen.

Ben door deze meneer niet meer tevreden over decor Wonen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Decor wonen & slapen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decor wonen & slapen in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decor wonen & slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decor wonen & slapen

Heeft op 04 mei 2020 om 10:31 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Fachfay