Klacht: Onvriendelijke medewerker DHL

op 26 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo,

voor onze webshop leveren wij meerdere keren per week pakketten aan het ophaalpunt de Smulbaai in Heino. De eigenaar van de Smulbaai helpt ons altijd netjes. En inmiddels weten we dat tussen 16:00 uur en 18:00 uur de pakketten daar opgehaald mogen worden. En dat vrijwel elke dag de pakketten voor 16:30 al zijn opgehaald.

Het is ons nu verschillende keren overkomen dat wanneer we er 16:00 uur komen met onze pakketten dat de medewerkster van DHL alweer in de auto zit. En dat ze weigert onze pakketten mee te nemen. Ze zegt dan ‘dat ze eigenlijk vol zit’. En dat onze pakketten morgen worden opgehaald. Ze heeft gewoon voluit gezegd dat ze onze pakketten niet mee wil nemen omdat het haar dan extra tijd kost!

Totaal geen service van haar kant. Gelukkig is de eigenaar van de Smulbaai zo vriendelijk om op straat voor ons nog de pakketten te scannen. Maar wij zijn eigenlijk ontzettend kwaad dat we zo worden behandeld. Het is haar werk om de pakketten mee te nemen. En dan presteert ze het om eigenlijk voor 16:00 uur al weg te rijden.

Wij geven dit aan omdat we niet goed worden behandelt volgens ons, ze is onvriendelijk. Wij hopen dat u hiermee iets kan doen, en horen dan ook graag van u.

Wanneer we vriendelijk door DHL-personeel te woord worden gestaan. En dat wij tenminste tot 16:00 uur de tijd hebben om pakketten te brengen bij het ophaalpunt. En dat deze ook daadwerkelijk worden meegenomen door DHL-personeel.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 26 mei 2017 om 14:43 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Het is inderdaad zo dat u tot 16:00 de kans moet hebben om uw pakketten alsnog in te leveren zodat we deze die dag mee kunnen nemen. Ik neem graag de klacht voor u op als u voor mij een voorbeeld zendingsnummer heeft kunnen we achterhalen wie zij is en dit met haar leidinggevende bespreken.
Lea
DHL Parcel Webcare