Klacht: onvriendelijke bezorgster

op 01 oktober 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op donderdag 15-09-2016 was ik op mijn Home Cinema Set pakket aan het wachten en toen kwam de bezorgster met een onvriendelijke toon bij de intercom,ik liet haar naar boven en dan ongeveer 3 meters van mijn deur gooit ze het pakket van de steekwagen op de gang en (alstublieft) en vertrekt ze gelijk.Ik vind het erg onvriendelijk gedrag om mijn pakket ver van mijn deur op grond te (gooien) terwijl die op de steekwagen was(ze hoeft hem niet tot mijn deur te dragen) , en onprofessioneel om met een Home Cinema systeem op zo`n manier om te gaan en zorgeloos mijn apparaat schade te riskeren.

Het liefst dat deze bezorgster niet meer hier komt want het is niet normaal om mijn pakket van de gang zelf te gaan halen en het risico op schade aan mijn pakketten is groot door haar lakse omgaan met het pakket.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 01 oktober 2016 om 11:16 geantwoord

Goedemorgen,

Erg vervelend om te vernemen dat u zo’n nare ervaring heeft gehad met onze chauffeur. Uiteraard is het niet de bedoeling dat een chauffeur zich zo opstelt en hiervoor wil ik u dan ook graag mijn excuses aanbieden.

Onze chauffeurs zijn het visitekaartje van DHL Parcel en wij verwachten dan ook dat zij zich te allen tijden representatief gedragen. Ik zal er zeker voor zorgen dat uw klacht opgepakt wordt met het depot, zodat deze besproken zal worden met deze chauffeur.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Giulio