Klacht: Onvriendelijke bezorgers

op 11 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Steeds keer op keer word er aangebeld met daarop direct een gevolg van gebonk op onze voordeur . Enkele keren per week staan ze aan mijn deur , regelmatig voor de buren , waar ik geen probleem mee heb . Maar ik krijg gewoon de kans niet om de deur te openen of ze staan er al op te kloppen !!!! Ik heb steeds maanden vriendelijk gevraagd om even geduld te hebben , maar tot mijn grote spijt . Het is gewoon hun manier van werken en het is niet altijd dezelfde persoon . Nu vandaag ging het erover , ze waren met twee , weer het zelfde verhaal , ik heb juist geopereerd dus ik klim uit mijn zetel en doe de deur open , ik vraag vriendelijk of dat dat nu echt nodig is om steeds op die deur te kloppen , de hele situatie verergert waardoor de persoon die NB . Geen t-shirt aanhad van post NL ineens begon te roepen en te schelden , ik kreeg het pak met al de schoolboeken voor men dochter recht op men lijf gesmeten , terwijl ik net een buik operatie gehad heb . Ze roepte en tierde nog wat . Sloegen de deuren van hun camionette dicht , stak zijn middelvinger op en reden door . Ik heb het nu echt wel gehad met post NL , dit is geen service meer . Ik hoop dat hier een gevolg aan gegeven wordt , zo niet ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen . Deze agressie laat ik niet toe !!!!!

Gewenste Oplossing:

Vriendelijke beleefde sevice , geef mensen de tijd om hun deur open te doen !

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 augustus 2017 om 11:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Janssens,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging van uw pakketten niet correct is verlopen en dat de bezorgers zich erg onvriendelijk en agressief tegen u hebben gedragen. Mijn oprechte excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u ingevulde gegevens zie ik dat u woonachtig bent in België. Ik heb echter geen inzage of informatie over zendingen die door PostNL België bezorgd worden en kan hiervoor ook geen klachten aanmaken om bezorger(s) aan te laten spreken. Daarom adviseer ik u hierover contact op te nemen met mijn collega’s van PostNL België via http://www.postnl.be/contact/

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Farrah