Klacht: Onvriendelijke benadering

op 15 mei 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Ik had een brief ontvangen en er werden eisen in gesteld waar ik met mijn financiële situatie noet aan voldoen kan. Ik heb contact opgenomen met GGN om het uitgeleggen en vragen om begrip en om te kijken hoe dat het wel mogelijk is voor mij. Toen in mijn verhaal aan het vertellen was en nog maar net zei dat ik een bepaalde manier heb om de rekeningen te voldoen werd ik meteen in de rede gevallen op een aanvallende manier die totaal geen klantvriendelijkheid kent. Ik heb duidelijk gezegd dat ik deZe manier van benaderen niet normaal vind en dat hij eerst moet luisteren voordat hij een oordee
Kan trekken en niet mij in de rede moet vallen. Ik vind het echt klantonvriendelijk hoe dat ik benAderd ben op een zeer lage manier van praten door het personeel. Ik wilde alleen mijn verhaal doen en vragen om begrip. Alleen dit word helaas niet gedaan.

Ik wil graag dat er gekeken naar wat voor mij haalbaar is, want anders lopen de problemen alleen maar meer op.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 26 mei 2017 om 15:05 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,
In verband met uw klacht op klacht.nl hebben wij u vandaag telefonisch gesproken. Daarnaast is er een bevestiging per e-mail naar u verstuurd. Wij gaan ervan uit dat de klacht hiermee afgehandeld is. In verband met de Wet Bescherming Persoonsgegevens plaatsen wij geen inhoudelijke informatie op deze website.
GGN masting credit

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne7777