Klacht: Onvriendelijk en onwelwillend

op 22 september 2016 over Mr. Ticket in de categorie Kaartenverkoop

Een kaartje geboekt voor de sauna elysium. Er was echter badkledingdag. Dit was nergens terug te vinden bij de reservering of informatie over elysium. Wij stonden daar zonder badkleding. Toen ik belde kreeg ik te horen dat ik zulke dingen allemaal zelf diende te checken en dat alle sauna’s altijd badkledingdagen hebben. Oftewel, ik was vrij naïef. Nou, ik ga al jaren naar de sauna en ik kan er zo een aantal.opnoemen die dat niet hebben. Los ervan dat ik zo lullig te woord werd gestaan kreeg ik geen enkele tegemoetkoming (twee vrije dagen opgenomen van werk, oppas geregeld, 3,5 uur gereden in de auto) of excuses. Stug en onvriendelijk personeel. De laatste keer dat ik iets boek via mr ticket. We gaan maar weer naar huis….

Tegemoetkoming in de extra gemaakte kosten los van de reservering. Daarnaast ben ik van mening dat bijzonderheden zoals badkledingdag of een uitzondering op de openingstijden vermeld dienen te worden. Zij mogen er niet vanuit gaan dat klanten al dat soort dingen zelf checken.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mr. Ticket

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mr. Ticket nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Denais