Klacht: Onvrede over bezorging

op 16 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou er een pakket bezorgd worden in de ochtend. Op de genoemde tijd van bezorging was ik thuis, maar is er niet bezorgd aan de deur. 1 uur na de geplande bezorgdatum zie ik een brief in de brievenbus dat mijn pakket maandag pas weer geleverd wordt, omdat er volgens de bezorger blijkbaar thuis was. Ik heb direct na het lezen van de brief contact opgenomen met de klantenservice van post nl. Hier heb ik uitleg gegeven over de situatie en gevraagd of ik alsnog er het pakket kan ophalen. Helaas was er weinig flexibiliteit en openheid vanuit de medewerker over een eventuele oplossing, er bleef maar herhaald worden dat er niks aan het proces verandert kan worden. Contact opnemen met het distributiecentrum ging ook niet volgens de medewerkers, want er nam niemand op. Waarom er niemand opneemt of wat de oorzaak zou kunnen zijn kon ze niet zeggen. Ik ben nu wel behoorlijk teleurgesteld in post nl. Ik voel me als mens in deze situatie niet serieus genomen, en voel onmacht in mijn handeling om zelf actie te ondernemen om iets te doen om het pakket te halen.

Post nl de bezorger aanspreekt op het niet bezorgen van het pakket aan de deur.

Flexibiliteit en openheid implementeerd in het proces van klantenservice en , welke willen en kunnen meedenken of helpen in het oplossing van problemen in de toekomst.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Heerdink, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat bezorging op 2 september niet is gelukt. Ik begrijp dat dit erg vervelend voor u is. Mijn excuses voor het ongemak. Ik kijk graag of ik een klacht voor u kan indienen. Wilt u daarvoor aangeven of u die zaterdag wel een nietthuis-bericht heeft ontvangen? En zou u willen controleren of uw bel naar behoren werkt? Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Heerdink, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 21 september 2017 om 10:19 geantwoord

Geachte heer Heerdink,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door Basheerdink