Klacht: Onvoorstelbaar slecht

op 25 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn partner heeft ’n regenponcho besteld bij Bol.com voor over zijn rolstoel/scootmobiel. De bezorging zijn ze al 2 weken mee bezig i.p.v. 2 dagen en is nog steeds niet gelukt. We hebben al 5 keer ’n halve dag zitten wachten voor niks, ook 6 keer gebeld en Iedere keer zeggen ze weer ’n andere dag te zullen bezorgen en dat ze ’t adres niet kunnen vinden.. Voermanstraat 673 Gorinchem is ’n grote flat waar mensen wonen met en zonder zorg .Wij hebben ’n aantal keren verteld dat ze het ook kunnen afgeven bij de receptie in de grote hal maar dat is ook niet gelukt. In de hal hangen brievenbussen met de namen van de mensen.

Dat lukt niet meer.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat u zo lang op uw pakket moet wachten. Uiteraard wil ik dit graag verder voor u onderzoeken. Op basis van uw postcode en huisnummer vind ik geen zending terug in ons systeem. Heeft u voor ons de traceercode beginnend met 3S, JVGL of JJD? Wellicht kunnen we op basis daarvan meer voor u zien. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, Miranda DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 25 juli 2017 om 13:51 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Heeft op 25 juli 2017 om 14:42 geantwoord

Het is niet opgelost. Het bedrijf waar de poncho vandaan moest komen via Bol.com heeft mijn partner gemaild dat ze het schande vonden dat hij de poncho niet terug heeft gestuurd. Dat, terwijl hij hem nog steeds niet eens heeft ontvangen.Hij is nu zelf bezig met het oplossen en heeft Bol.com en DHL allebei benaderd op een niet zo'n vriendelijk wijze. Bol.com had uit zichzelf zonder hem eerst te benaderen, na 6 keer bellen door mij, 'n ander (oud) adres wat niet meer bestond doorgegeven aan DHL omdat ze dachten dat het misschien daar naar toe moest worden gestuurd .Dus de poncho is nog steeds niet terecht.

Alle klachten die gemeld zijn door Leonie Postelmans