Mijn Klacht:
Afgelopen dinsdag ontving ik een niet thuiskaartje van post.nl. Het officiële gedeelte was niet ingevuld. Voorop stond met de hand geschreven waar ik het kon ophalen, maar niet vanaf wanneer. Omdat ik nog een sint-cadeau verwachtte, fietste ik naar het ophaalpunt, maar daar zeiden ze dat het pas morgen zou komen. De niet thuiscode werkte niet, waardoor ik ook niet wist welk pakketje het was. Onverrichter zaken ben ik vandaag terug gegaan, maar ze kunnen het pakketje niet vinden. Ik heb ook geen track en trace nummer waardoor ik zelf nu niets kan doen en dat is enorm frustrerend. Graag had ik dit direct naar post.nl willen sturen, maar kennelijk willen ze niet dat mensen hun een email sturen. Punt is dat er nu ergens een pakketje van mij zweeft en ik niet weet van wie en waar ik het kan ophalen. En iedereen wijst naar elkaar. Los van dat ik dit graag opgelost zou zien, hoop ik dat post.nl haar bezorgers vriendelijk doch zeer dringend gaat verzoeken het papiertje normaal in te vullen. Dat scheelt veel gedoe. Moest ik tenslotte vroeger ook als postbode.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn pakketje binnen heb en niet nog een keer wordt afgescheept met een een niet ingevuld briefje
