Klacht: Onvolledige informatie.

op 21 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht: 03 oktober had ik een medewerker aan de telefoon over het verlengen van mijn abonement bij tele2.
Heb met klem gevraagd of zij de samsung galaxy 2 ook in het wit hebben…. of krijgen??!

De medewerker heeft mij toen verzekerd dat tele2 NIET een witte uitvoering hebben, en krijgen van de samsung galaxy 2!!!!

niet een 2 weken later heeft tele2 wel de witt uitvoering…!!!!!!

ben zeer teleurgesteld door deze optreden, van medewerkers bij tele2…

Gewenste Oplossing:

als ik toch nog de witte uitvoering van de samsung galaxy 2 krijg....

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 21 oktober 2011 om 11:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

We zijn continu bezig met het vernieuwen van ons aanbod. Bij de aanmelding wordt uitgegaan van de mobiele toestellen die we op dat moment hebben. Op onze website kun je alle actuele informatie over onze mobiele toestellen vinden: tele2.nl Volgens onze gegevens is hierover nog geen contact opgenomen met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Voor verdere vragen over het mobiele telefonie abonnement of over het toestel kan contact opgenomen worden met de klantenservice zodat een passende oplossing geboden kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door usha