Klacht: Onvolledig/foutief adres

foutaddy op 01 april 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is een poststuk naar mij gestuurd dat echter door PostNL geretourneerd is naar de afzender omdat het adres/postcode onvolledig of foutief zou zijn.
Ik heb een foto van het betreffende poststuk met de sticker.
Volgens dit kan ik geen fout ontdekken in de adressering; ik moet dus aannemen dat de gemeente mijn adres heeft veranderd; echter bij navraag blijkt dat niet zo te zijn.
Bijgaand een foto van deze actie.

Gewenste Oplossing:

Wanneer dit soort stommiteiten niet meer voorkomt. Het was koud en winderig zaterdag 17 maart, misschien dat daarom geen post besteld kon worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer Ahn, In uw bericht schrijft u dat een naar u verzonden poststuk bij de afzender retour is bezorgd. Ik kan mij voorstellen dat u dit teleurstellend vindt en bied u dan ook mijn excuses aan. De reden dat het poststuk retour is bezorgd, staat aangekruist op de sticker op de envelop. U geeft echter aan dat het adres wel correct op het poststuk stond vermeld. Ik begrijp dat dit vragen bij u oproept. Ik wil daarom ook graag een klacht voor u doorgeven. Zou u mij daarvoor het volledige adres van de geadresseerde kunnen sturen? Ik zou ook graag willen weten wanneer u het poststuk heeft verzonden en via welke brievenbus dat was. U kunt de brievenbus makkelijk vinden via onze website: www.postnl.nl/locatiewijzer. Ook hoor ik graag hoeveel postzegels u heeft gebruikt om dit poststuk te frankeren. Helaas zie ik geen bijlage bij dit bericht. Wellicht dat het u lukt om in een reactie op dit bericht alsnog de foto mee te sturen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer Ahn, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 april 2018 om 18:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Ahn,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

foutaddy

Heeft op 03 april 2018 om 18:42 geantwoord

Ik heb diverse malen gebeld en als reactie alleen maar gehoord dat de fout bij computers, sorteermachines etc zat. Er wordt verder beweerd dat PostNL geen e-mail adres heeft, kennelijk als enige toko in dit land. Het was nij dus onmogelijk om enig gevraagd bewijsmateriaal op te sturen. In het kort: het interesseert ze niets en ik moet het maar bekijken.
Uiteindelijk heb ik het pakje wat gewoon door de brievenbus kon wel gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door