Klacht: Onvolledig/foutief adres

foutaddy op 01 april 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er is een poststuk naar mij gestuurd dat echter door PostNL geretourneerd is naar de afzender omdat het adres/postcode onvolledig of foutief zou zijn.
Ik heb een foto van het betreffende poststuk met de sticker.
Volgens dit kan ik geen fout ontdekken in de adressering; ik moet dus aannemen dat de gemeente mijn adres heeft veranderd; echter bij navraag blijkt dat niet zo te zijn.
Bijgaand een foto van deze actie.

Wanneer dit soort stommiteiten niet meer voorkomt. Het was koud en winderig zaterdag 17 maart, misschien dat daarom geen post besteld kon worden.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer Ahn, In uw bericht schrijft u dat een naar u verzonden poststuk bij de afzender retour is bezorgd. Ik kan mij voorstellen dat u dit teleurstellend vindt en bied u dan ook mijn excuses aan. De reden dat het poststuk retour is bezorgd, staat aangekruist op de sticker op de envelop. U geeft echter aan dat het adres wel correct op het poststuk stond vermeld. Ik begrijp dat dit vragen bij u oproept. Ik wil daarom ook graag een klacht voor u doorgeven. Zou u mij daarvoor het volledige adres van de geadresseerde kunnen sturen? Ik zou ook graag willen weten wanneer u het poststuk heeft verzonden en via welke brievenbus dat was. U kunt de brievenbus makkelijk vinden via onze website: www.postnl.nl/locatiewijzer. Ook hoor ik graag hoeveel postzegels u heeft gebruikt om dit poststuk te frankeren. Helaas zie ik geen bijlage bij dit bericht. Wellicht dat het u lukt om in een reactie op dit bericht alsnog de foto mee te sturen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer Ahn, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 03 april 2018 om 18:10 geantwoord

Geachte heer Ahn,

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice

foutaddy

Heeft op 03 april 2018 om 18:42 geantwoord

Ik heb diverse malen gebeld en als reactie alleen maar gehoord dat de fout bij computers, sorteermachines etc zat. Er wordt verder beweerd dat PostNL geen e-mail adres heeft, kennelijk als enige toko in dit land. Het was nij dus onmogelijk om enig gevraagd bewijsmateriaal op te sturen. In het kort: het interesseert ze niets en ik moet het maar bekijken.
Uiteindelijk heb ik het pakje wat gewoon door de brievenbus kon wel gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door