Klacht: Onvoldoende postzegels,bij ontvangen of verstuurde post

op 10 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte meneer/mevrouw Van Veen, Uit uw bericht begrijp ik dat u een portokaart heeft ontvangen van ons maar is u onduidelijk om welk poststuk het gaat. Ik kijk graag voor u om welk poststuk het gaat en wat ik hierin voor u kan betekenen. Hiervoor ontvang ik graag de betaalcode die op de kaart staat van u. Met vriendelijke groet, PostNL

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw Van Veen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Aliejet

1 jaar geleden - Ik heb bericht gehad van post nl,dat ik 2,92 moet betalen .Maar ik weet nergens van ,code is d03.160715.004154.

Heeft op 11 augustus 2016 om 12:36 geantwoord

Geachte mevrouw van Veen,

Hartelijk dank voor uw bericht, ik heb de betaalcode bekeken. U geeft aan niks te hebben verstuurd of verzonden. Ik heb de kaart daarom afgeboekt. U kunt de kaart nu gewoon weggooien. Mocht u een herinnering hebben ontvangen, dan mag u deze als niet verzonden beschouwen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aliejet