Klacht: Onvoldoende postzegels,bij ontvangen of verstuurde post

op 10 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte meneer/mevrouw Van Veen, Uit uw bericht begrijp ik dat u een portokaart heeft ontvangen van ons maar is u onduidelijk om welk poststuk het gaat. Ik kijk graag voor u om welk poststuk het gaat en wat ik hierin voor u kan betekenen. Hiervoor ontvang ik graag de betaalcode die op de kaart staat van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw Van Veen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Aliejet

1 jaar geleden - Ik heb bericht gehad van post nl,dat ik 2,92 moet betalen .Maar ik weet nergens van ,code is d03.160715.004154.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 augustus 2016 om 12:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Veen,

Hartelijk dank voor uw bericht, ik heb de betaalcode bekeken. U geeft aan niks te hebben verstuurd of verzonden. Ik heb de kaart daarom afgeboekt. U kunt de kaart nu gewoon weggooien. Mocht u een herinnering hebben ontvangen, dan mag u deze als niet verzonden beschouwen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Aliejet