Klacht: Onvoldoende postzegels,bij ontvangen of verstuurde post

op 10 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik moet verzendkosten betalen ,geen idee waarvan ,heb niks verstuurd of ontvangen op18-07-2016

Als het opgelost is

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte meneer/mevrouw Van Veen, Uit uw bericht begrijp ik dat u een portokaart heeft ontvangen van ons maar is u onduidelijk om welk poststuk het gaat. Ik kijk graag voor u om welk poststuk het gaat en wat ik hierin voor u kan betekenen. Hiervoor ontvang ik graag de betaalcode die op de kaart staat van u. Met vriendelijke groet, PostNL

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw Van Veen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Aliejet

1 jaar geleden - Ik heb bericht gehad van post nl,dat ik 2,92 moet betalen .Maar ik weet nergens van ,code is d03.160715.004154.

Heeft op 11 augustus 2016 om 12:36 geantwoord

Geachte mevrouw van Veen,

Hartelijk dank voor uw bericht, ik heb de betaalcode bekeken. U geeft aan niks te hebben verstuurd of verzonden. Ik heb de kaart daarom afgeboekt. U kunt de kaart nu gewoon weggooien. Mocht u een herinnering hebben ontvangen, dan mag u deze als niet verzonden beschouwen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aliejet