Klacht: Onvoldoende frankeerkosten

op 26 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een kaart ontvangen vanwege onvoldoende frankeerkosten. We hebben het poststuk bekeken maar op de foto is niet te zien waarover het gaat. Graag zouden wij meer info hierover ontvangen. Het betreft betaalcode G11.170509.200507

Gewenste Oplossing:

Graag duidelijke info waarover het gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 mei 2017 om 15:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Orsouw,

Dank u wel voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat u benieuwd bent tot welke post de door u ontvangen portokaart betrekking heeft. U wil ten slotte wel weten waarvoor u eventueel betaalt.

Ik heb even een kijkje genomen, maar ik zie dat het gaat om een pakket die u heeft ontvangen, met daarop heel groot 'documents enclosed'. Het lijkt erop dat deze iets te groot was om als brievenbuspakje verstuurd te worden. Echter kan u hier als ontvanger natuurlijk niets aan doen. Ik heb de portokaart daarom ook voor u afgeboekt, zodat u deze niet hoeft te betalen. U mag hem bij het oud papier gooien!

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door GrassInc