Klacht: Onvoldoende frankeerkosten

op 26 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 mei 2017 om 15:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Orsouw,

Dank u wel voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat u benieuwd bent tot welke post de door u ontvangen portokaart betrekking heeft. U wil ten slotte wel weten waarvoor u eventueel betaalt.

Ik heb even een kijkje genomen, maar ik zie dat het gaat om een pakket die u heeft ontvangen, met daarop heel groot 'documents enclosed'. Het lijkt erop dat deze iets te groot was om als brievenbuspakje verstuurd te worden. Echter kan u hier als ontvanger natuurlijk niets aan doen. Ik heb de portokaart daarom ook voor u afgeboekt, zodat u deze niet hoeft te betalen. U mag hem bij het oud papier gooien!

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door GrassInc