Klacht: onvindbaar pakje

op 07 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 14/6 heeft Intersko een pakje verstuurd.
tot op heden nog niet aangekomen in belgie
trace nr 3SSQKL0006991 vindt geen gegevens
gelieve te zoeken , te vinden en zo vlug mogelijk te versturen ajb

Gewenste Oplossing:

graag deze week levering ajb

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 juli 2017 om 16:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Neck,

In uw bericht geeft u aan dat u uw zending nog niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat dit u verontrust, waarvoor mijn excuses. Graag informeer ik u hierover.

Als u als ontvanger in België vragen heeft over de status van uw pakket kunt u informatie achterhalen via onze website www.postnl.be
U kunt ook telefonisch contact opnemen met de klantenservice van PostNL België via +32 (0)15480285. Geopend van maandag tot met vrijdag van 9:00-17:00 uur.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door grexx