Klacht: Onverwachtse stijging premie, valse beloftes en afschuwelijke service

op 16 januari 2017 over Centraal Beheer Achmea in de categorie Verzekering

Ik had een zakelijke aansprakelijkheidsverzekering afgesloten. Deze zou inclusief belastingen 29 euro kosten. Deze heb ik online afgesloten, waarna ik na ongeveer 3 weken de polis van thuis krijg. Hier is de premie ineens 46 euro ipv 29 euro. Deze stijging is mij nooit gemeld of met mij besproken en je raadt het al, de automatische incasso’s beginnen al. Heb hier sinds begin december over gebeld en steeds wordt mij verteld dat het geregeld wordt en dat ze de verzekering zullen beëindigen. Inmiddels heb ik al 5 keer gebeld en steeds maar valse beloftes dat ze me gaan terugbellen. Inmiddels zijn we 3 incasso’s verder. Deze heb ik inmiddels teruggeboekt.

Ik ben tevreden als deze verzekering per direct beëindigd wordt, zoals beloofd was. Ik betaal ineens 17 euro per maand meer dan dat de bedoeling was. Dit is meer dan 200 euro per jaar en dit is niet acceptabel. Ook een verschrikkelijke service die ze hier hebben. Afschuwelijk.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Centraal Beheer Achmea over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Centraal Beheer Achmea in behandeling genomen

Heeft op 16 januari 2017 om 16:38 geantwoord

Pas als deze verzekering gestopt wordt ben ik tevreden, wordt al een tijdje aan het lijntje gehouden.

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Centraal Beheer Achmea een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Centraal Beheer Achmea

Heeft op 20 juni 2017 om 12:16 geantwoord

Als het goed is heeft u inmiddels al bericht ontvangen van onze klachtenafdeling zakelijk.

Vanuit het webcareteam wij uw klacht op klacht.nl op opgelost zetten.

Heeft u vragen? Neem dan contact op met de desbetreffende afdeling.

Uw klacht nemen we mee ter verbetering van onze service en producten.

Hartelijke groet,
Het Centraal Beheer Webcare team.

Alle klachten die gemeld zijn door A.A Hussain