Klacht: Onverwachts een leuke deal via vakantieveilingen

op 29 maart 2013 over Alact productions Rotterdam in de categorie Fotoservice

Via vakantieveilingen heb ik een bon gewonnen bij Alact Productions. Gezien we een week eerder bij een andere fotostudio in Rotterdam zijn geweest en hier zwaar teleurgestelt waren, dachten we dat dit ook dramatisch slecht zou zijn.

Voordat we uit huis vertrokken, hebben we nog even gebeld om te kijken of we nog iets moesten meenemen. We werden erg netjes te woord gestaan en kregen nog wat laatste moment tips die we zeer konden waarderen.

Aan de gevel van de studio is niet af te lezen dat er zo’n professioneel team werkt. De welkome sfeer was een aangename verrassing die het gemakkelijker maakte om te ontspannen. Het officiële deel van de overeenkomst met de huisregels hadden we bij het reserveren al gelezen, dus kon snel ingevuld en ondertekend worden. We zaten nog in dubio of we de shoot wel of niet zonder schoenen zouden doen (ze gebruiken een speciale harde vloer die overgaat in de achterwand waarop je niet zomaar met schoenen op mag) maar hebben besloten om toch de schoenen aan te houden. Die kleine toeslag voor het reiningen, vonden we wel de moeite waard.

Hierna konden we in de makeup. Alact Productions heeft een een visagiste die wij later bij de volgende klant ook zelf zagen fotograferen. Zij wist heel goed wat de effecten van de felle belichting zijn en hoe de zware makeup natuurlijk te laten goen.

We kregen goede aanwijzingen van de fotograaf waardoor je ook hele aparte foto’s kreeg. Gelukkig hoefden we niet zelf poses te verzinnen. We waren echt verbaast dat er zoveel verschillende poses werden voorgestelt. Een week daarvoor waren we bij een andere fotostudio en moesten we het zelf verzinnen waardoor we 30 foto’s hadden van 5 poses!

Hier ging dat wel anders, elke foto was uiteindelijk een andere pose. We waren in het begin nog een beetje houterig maar door de grappen en humor van de fotograaf was dat erg snel voorbij.

We hadden zoveel keus dat we niet konden kiezen. Uiteindelijk hebben we een fotopakket van 30 foto’s voor €145 bij gekocht. Wat we jammer vonden, is dat je de foto’s niet gelijk mee krijgt na de fotoshoot. Dit duurt een paar dagen.

Nou wij zijn echt superblij met de mooie foto’s. De foto’s zijn best grote bestanden. Gelukkig, want we willen nog een canvas laten maken. We hebben heeeel veeeel goede reactie’s gehad. Wij zullen zeker weer een keer terug komen met de hele familie.

Al met al een hele leuke ervaring. En het resultaat: prachtige foto’s!

Alle klachten die gemeld zijn door Bakker2Bakker