Klacht: onverklaarbare vordering

op 18 augustus 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

webcasso heeft op 3 augustus een vordering doorgestuurd met alleen de melding incasso directpay te betalen 55,62 euro zonder toelichting.
4 augustus een mail gestuurd waarop geen reactie is gekomen, vervolgens 5 augustus weer gemaild maar geen reactie… op de website geven ze aan alleen per mail te werken.

18 augustus weer gemaild en nu ook maar gebeld, deze dame zie ik zal uw mail doorsturen na een collega… nu pas?? vervolgens krijg ik een mail met dossier afgehandeld…

vreemd zonder toelichting? weer gemaild nu blijkt er een bedrag open te staan van 45,01 euro wat nog resterend was op een eerdere termijn betaling uit 2015! het totaal bedrag wat zij vorderen was 501 euro en niet de 444,31 euro die toen dr tijd gewoon is afbetaald. in de mail van Directpay staat namelijk duidelijk 444,31.

weer gemaild met webcasso, hier de bijlage van directpay en de betaalde termijn bij gedaan en de vraag waar het bedrag van nu ineens 45,01 vandaan komt.

Blijkbaar gaat er ook al iets niet goed in de berekeningen wat zelfs de openstaande bedragen van de brief en de mail al niet meer overeen komen wat nogal vreemd is. waar in de brief namelijk 55,63 werd genoemd was het nu ineens 45,01??

op dezelfde dag 18-8 krijg ik van webcasso alleen maar het bericht, wij conformeren ons aan de eerdere mail met te voldoen 45,01 en verdere mails nemen wij van u niet meer in behandeling.

onbegrip voornamelijk omdat webcasso dus op geen enkele wijze ook maar iets van medewerking verleend, informatie deelt, en alleen maar standvastig vasthoud aan een vordering met een bedrag dat in mijn ogen niet juist is.

dat alsnog webcasso een verklaring geeft waarom er 2 jaar na data een onbekend bedrag wordt gevorderd zonder hier een verklaring op te geven waarom het bedrag van 444,31 waar de vordering over ging ineens naar 501 euro is verhoogt en hier nooit eerder een melding van heeft gemaakt. en hoe het komt dat zelf nu het bedrag in de brief weer anders in dan in de mail...

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 19 september 2017 om 09:24 geantwoord

Heeft op 19 september 2017 om 10:12 geantwoord

Geen bericht meet ontvangen nav klacht Dior webcasso

Alle klachten die gemeld zijn door L S