Klacht: Onverantwoord rijgedrag

op 16 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Roekeloos rijgedrag van een busje op de autosnelweg E40 tussen Gistel en Drongen. Rijdt voortdurend onnodig op derde rijvak, bumperkleeft, gebruikt onnodig 4 pinkers, moedigd andere wagens aan rechts voorbij te steken, kentekenplaat en video zijn aanwezig, bestand is te groot om bij te voegen

PostNL chauffeurs die een normaal rijgedrag vertonen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 16 augustus 2017 om 14:53 geantwoord

Geachte mevrouw Van Scheeuwyck,

Ik begrijp uit uw bericht dat u roekeloos rijgedrag van één van onze bezorgers wil melden. Onze bezorgers moeten zich net als iedere verkeersdeelnemer aan de verkeersregels houden en het lijkt me goed dat de bezorger hierover wordt aangesproken door zijn leidinggevende.

Ik moet u alleen teleurstellen, want ik kan u hier niet verder mee helpen. Klacht.nl is een Nederlands klachtenforum en ik kan geen klachten indienen voor Belgische bezorgers. Om die reden raad ik u aan om contact op te nemen met mijn Belgische collega's van de klantenservice. Ze zijn telefonisch bereikbaar via +32 (0)15480285 van maandag t/m vrijdag van 9:00-17:00. Ook kunt u contact opnemen via Facebook (https://www.facebook.com/PostNLBelgie) of het contactformulier op de website invullen (http://www.postnl.be/contact/).

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Belgische klantenservice: http://www.postnl.be/contact.

Alle klachten die gemeld zijn door Louise vanscheeuwyck