Klacht: Onverantwoord rijgedrag

op 17 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

9.15 uur reed bus van post nl met een enorme snelheid over grint-zandpad Abdijlaan in Doetinchem.
Aan deze weg parkeren veel hondeneigenaren omdat dit gebied losloopgebied voor honden is. Er stonden ook div mensen bij hun auto op dat moment en Godzijdank niets gebeurd, maar wat een asociaal rijgedrag over zo’n weg

Wanneer ze rustig rijden en dus ook tijdig kunnen stoppen als dat nodig is.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Zeldenthuis, Hartelijk dank voor uw melding omtrent het rijgedrag van één van onze chauffeurs. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat hij overlast heeft veroorzaakt voor u en andere weggebruikers. Mijn excuses hiervoor. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag nog onderstaande informatie van u: - Wat is het kenteken van de betreffende bus? - Wat is uw huisnummer? Zodra ik deze informatie heb ontvangen kan ik uw klacht doorgeven en kan ik u informeren over de verdere afhandeling. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Chyulu

4 maanden geleden - Beste PostNL, Het kenteken heb ik niet kunnen zien helaas, wel het postnl logo dus en waarschijnlijk had ik het ook niet kunnen zien doordat hij zo hard reed op een zandweg. Mijn eigen huisnummer is niet van belang want het gebeurde niet bij mijn huis, maar in doetinchem op de Abdijlaan. Ik hoorde dat dit hier al vaker is gebeurd en dat maakt het alleen maar vervelender, ik wil veilig kunnen wandelen met mijn hond en dat willen meer mensen, daar is het gebied voor bedoeld.

Heeft op 24 juni 2017 om 11:49 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Zeldenthuis,

Dat is jammer. Zonder kenteken kan ik hier geen melding van maken. Uw adres heb ik nodig om de melding aan te kunnen maken. Ik mag geen anonieme klachten aanmaken. Ik hoop dat het niet meer zal gebeuren, maar mocht dit toch het geval zijn dan hoop ik dat u het kenteken kunt noteren.

Alle klachten die gemeld zijn door Chyulu