Klacht: Onveilig, vies en ongezond!

op 03 november 2011 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het geboekte huisje bleek de nodige gebreken te hebben. Zoals kapotte/ loszittende stopcontacten, defecte vaatwasser, scheurende en afbrokkelende muren en dan het ernstige vochtprobleem. Ook was het huisje dermate vies. Er blijkt groot achterstallig onderhoud te zijn op de schoonmaakwerkzaamheden, dit zag je door smerige plekken op het plafond, muren, smerig sanitair, spinnenwebben en stofnesten in iedere hoek. De veiligheid liet te wensen over, wij als volwassenen kunnen hiermee omgaan maar kleine kinderen niet.Het grote vochtprobleem was dusdanig erg dat de muren ervan stuk gaan. Alle bedden zijn beschimmeld!!! De vloeren waren nat en droogde niet. Er hangt een vieze lucht omdat het zo enorm vochtig is. Kleding en handdoeken kunnen niet drogen.Het ergste was wel dat het beddengoed ’s avonds gewoon klammig was en je daarin moet gaan slapen. Onze peuter hebben we uiteindelijk ’s avonds bij ons in bed gelegd omdat de slaapkamer beneden de ergste vochtproblemen had. Hij lag te hoesten en te proesten in het klamme beddengoed. Dus uiteindelijk had de bewuste keuzes van een 8 persoon huis voor 6 personen geen gewenst effect meer.
Getracht om de verwarmingen aan te zetten om enigszins het vocht te verdrijven, ondanks de warmte van het weekend. Maar de verwarmingen deden het niet, de ketel sloeg telkens uit. De volgende dag bleek het vochtprobleem de lucht in het huisje aangetast te hebben en dit merkte je doordat sommige flinke keelklachten en hoestbuien hadden.

Vanaf 13 september heb ik op diverse manieren getracht contact te leggen met centerparcs om deze klacht neer te leggen. De eerste 3 mails en brief zijn niet beantwoord. De mail daarna (ander email adres)werd automatisch beantwoord met de reactie dat ik binnen 3 weken antwoord zou krijgen. Na 3 weken kreeg ik weer dezelfde mail, met opnieuw de informatie dat ik binnen 3 weken reactie krijg. Niets meer vernomen!

Foto’s zijn aanwezig.

Gewenste Oplossing:

teruggave/ tegemoetkoming van de boekingskosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Geachte gast, We vinden het erg jammer dat uw verrblijf niet naar wens is verlopen. Uw klacht werd reeds in behandeling genomen door de afdeling Guest Relations van Center Parcs. We hopen dat de afhandeling van uw klacht naar tevredenheid is verlopen en dat we u een volgende keer weer mogen verwelkomen op één van onze parken. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 16 november 2011 om 11:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er werd een cadeaubon aangeboden door de afdeling Guest Relations

Alle klachten die gemeld zijn door de Winter10