Klacht: onveilig rijgedrag medewerker TNT post bestelbus

op 24 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op donderdag 19 mei 2016, om 14.29 uur, liep ik met mijn partner op de Rijksweg-Noord te Geleen (Limburg) Ik wilde thv de kerk de weg oversteken. Ik wilde dit doen middels het daar gelegen zebrapad. Vanuit de richting Sittard kwam er een bestelbus van TNT Post aangereden. Ik stond al op het zebrapad. Ik zag dat de bestuurder van de TNT post mij aankeek, echter minderde hij totaal geen vaart. Ik moest achteruit springen, omdat ik anders aangereden zou zijn geworden. Ik heb een kenteken genoteerd: VK-248-T.

Gewenste Oplossing:

Ik ben niet te spreken over dit rijgedrag. Ik heb er ook een melding van gemaakt bij de politie te Sittard. Ik zou van u graag een terugkoppeling willen krijgen over hoe de zaak wordt opgepakt. Ik ben telefonisch bereikbaar op 046-4526016.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 24 mei 2016 om 09:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Theunissen,

Uit uw bericht begrijp ik dat er door een chauffeur van ons een onveilige situatie is ontstaan waarbij u bijna bent aangereden.

Wat ontzettend heftig om te lezen dat onze chauffeur zo roekeloos te werk is gegaan. Het is goed dat u de gegevens van de chauffeur heeft genoteerd, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat de klacht bij de juiste persoon terecht komt. Dit soort incidenten mogen niet gebeuren. Ik verwacht dat onze bezorger hier streng op wordt toegesproken, en dat er eventuele maatregelen worden getroffen. Ik heb in de klacht vermeldt dat u een terugkoppeling wenst te krijgen. Ik verwacht hier binnen 5 werkdagen een reactie op.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. Theunissen