Klacht: Zeer slechte communicatie

op 30 november 2011 over Onvax.com in de categorie Beauty & Wellness

Voor de tweede keer een aanmaning ontvangen terwijl er allang betaald is,niet reageren op de mail om dit na te kijken,telefonisch niet te bereiken maar wel een brief sturen met daarop de mededeling dat er een incassoburo ingezet wordt als er niet betaald wordt.

Dat het bedrijf toch op zijn minste mijn mail beantwoord en nakijkt of de betaling binnen is.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Onvax.com in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onvax.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Onvax.com

7 jaren geleden - Zeer gewaardeerde klant,Hartelijk dank voor uw bericht op Klacht.nl!Allereerst nogmaals onze oprechte en welgemeende excuses dat u een klacht heeft. De diensten waar u recht op heeft zijn niet goed verlopen. In ons prettige telefoongesprek zijn wij gelukkig wel tot een oplossing gekomen voor uw klacht. U gaf in het telefoongesprek aan dat u onze excuses accepteerd. Enkele van uw tips hebben wij ter harte genomen en zullen wij verwerken. Wij zullen er alles aan doen om de klacht naar uw tevredenheid op te lossen.Wij hopen dat u tevreden zal zijn met de door ons aangeboden oplossing en u bent altijd welkom!Met de meest vriendelijke groeten, Service@Onvax.comP.s. Op onze website staan nu ook antwoorden op veelgestelde vragen en een contactformulier alsmede nieuwe email. Wij werken eraan om zoveel mogelijk vragen te verwerken.

Onvax.com

Heeft op 23 augustus 2012 om 10:48 geantwoord

In een prettige telefoongesprek heeft de klant onze excuses geaccepteerd.
De klant is een gratis product aangeboden of een schadevergoeding.
De klant had nog een flesje Onvax Verrucae tegen wratten en vond een gratis product of een schadevergoeding niet nodig.
Wij danken de klant voor haar tijd en haar tips en hopen op een positieve beoordeling en natuurlijk is zij altijd welkom!

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Onvax.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door wratten