Klacht: oplichting onvax com

op 20 mei 2011 over Onvax.com in de categorie Beauty & Wellness

ik heb 21 juli 2010 een flesje tinea besteld en betaald via internet,het is nu 20 mei 2010 en nog steeds niets ontvangen,ze reageren gewoon nergens op. Vandaag heb ik een brief van hen ontvangen dat ik niet betaald heb voor het geleverde product,ha ha, betaal ik niet binnen 4 dagen gaan ze een incassobureau inschakelen.Je kan nergens naar toe mailen of bellen want er word niet op gerageerd.

als ze mij het bestelde en betaalde product alsnog leveren en de brief als niet verzonden beschouwen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Onvax.com in behandeling genomen

Bericht van Onvax.com

7 jaren geleden - Zeer gewaardeerde klant,Hartelijk dank voor uw bericht en bestelling(en)!Allereerst onze oprechte en welgemeende excuses dat u een klacht heeft. De diensten waar u recht op heeft zijn niet goed verlopen. In ons telefoongesprek zijn wij gelukkig wel tot een oplossing gekomen voor uw klacht. Uw aangegeven gewenste oplossing is 1x product (Onvax Tinea) ontvangen. Wij zullen u direct een gratis pakketje toezenden. U kan uw pakketje dan binnen 1 a 3 werkdagen verwachten.Wij zullen er alles aan doen om de klacht naar uw tevredenheid op te lossen.Wij hopen dat u tevreden zal zijn met de door ons aangeboden oplossing en u bent altijd welkom!Met de meest vriendelijke groeten, Service@Onvax.comP.s. Op onze website staan nu ook antwoorden op veelgestelde vragen en een contactformulier alsmede nieuwe email. Wij werken eraan om zoveel mogelijk vragen te verwerken.

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onvax.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onvax.com

Heeft op 28 augustus 2012 om 10:01 geantwoord

Er is telefonisch een prettig contact met de zeer gewaardeerde klant geweest.
Tijdens het telefoongesprek zijn onze excuses aangeboden en deze excuses zijn door de klant geaccepteerd.
Mogen wij de klant nog bedanken voor de acceptatie.
Wij hebben de klant alternatieve producten aangeboden en de alternatieve producten zijn aanvaard en verzonden.
Inmiddels zijn de alternatieve producten onderweg of ontvangen en hebben wij de klant uitgenodigd voor een beoordeling van onze oplossing.
Wij hopen op een positieve beoordeling.
Mocht de klant alsnog ontevreden zijn, dan zullen wij nogmaals service verlenen tot tevredenheid.

Alle klachten die gemeld zijn door ellenvandam