Klacht: Onvax.com daar bestellen dan ben je stom

op 06 augustus 2011 over Onvax.com in de categorie Beauty & Wellness

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Onvax.com in behandeling genomen

Bericht van Onvax.com

7 jaren geleden - Zeer gewaardeerde klant,Hartelijk dank voor uw bericht en bestelling(en)!Allereerst onze oprechte en welgemeende excuses dat u een klacht heeft. De diensten waar u recht op heeft zijn niet goed verlopen.Uw gewenste oplossing is 1x uw geld retour. Graag mogen wij u de oplossing uw geld retour aanbieden en uw bankrekening en gegevens ontvangen.Wij zullen er alles aan doen om de klacht naar uw tevredenheid op te lossen.Wij hopen dat u tevreden zal zijn met de door ons aangeboden oplossing en u bent altijd welkom!Met de meest vriendelijke groeten, Service@Onvax.comP.s. op onze website staan nu ook antwoorden op veelgestelde vragen. Wij werken eraan om zoveel mogelijk vragen te verwerken.

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onvax.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Onvax.com

7 jaren geleden - Zeer gewaardeerde klant, Nu blijkt dat u zelf tijdens bestellen uw huisnummer bent vergeten in te vullen in het online bestelformulier. Dit hadden wij eerder moeten opmerken. Graag mogen wij alsnog uw huisnummer ontvangen. Bij ontvangst van uw huisnummer zullen wij direct overgaan tot verzending van uw bestelling.

Onvax.com

Heeft op 06 september 2012 om 14:53 geantwoord

Wij hebben getracht de klant te bellen (2x) echter krijgen wij jammer genoeg geen gehoor.
Wij hebben getracht de klant te e-mailen (2x) echter krijgen wij jammer genoeg geen reactie.
Inmiddels is een nieuw pakketje onderweg of ontvangen en hebben wij de klant uitgenodigd voor een beoordeling.
Wij hopen op contact met de klant of een positieve beoordeling.
Mocht de klant alsnog ontevreden zijn, dan zullen wij nogmaals service verlenen tot tevredenheid.

Alle klachten die gemeld zijn door Ometio