Klacht: 2 keer rekening voor 1 bestelling

op 18 november 2011 over Onvax.com in de categorie Beauty & Wellness

heb 16 september verrucae besteld. geleverd gekregen en heb meteen via bank14,95 betaald. krijg nu steeds betalingsherinnering met ander ordernr. voor zelfde bestelling. Ze zegggen dat ze 2 keer het zelfde produkt hebben geleverd in een paar dagen.

Stoppen met betalingsherinnering. Want is niet terecht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Onvax.com in behandeling genomen

Bericht van Onvax.com

7 jaren geleden - Zeer gewaardeerde klant,Hartelijk dank voor uw bericht en bestelling(en)!Allereerst onze oprechte en welgemeende excuses dat u een klacht heeft. De diensten waar u recht op heeft zijn niet goed verlopen. In ons telefoongesprek zijn wij gelukkig wel tot een oplossing gekomen voor uw klacht. U gaf in het telefoongesprek aan dat u inmiddels wel de producten heeft ontvangen (2x) en heeft betaald (2x). Uw gewenste oplossing is 1x uw geld retour. Graag mogen wij u de oplossing uw geld retour aanbieden en uw bankrekening en gegevens ontvangen.Wij zullen er alles aan doen om de klacht naar uw tevredenheid op te lossen.Wij hopen dat u tevreden zal zijn met de door ons aangeboden oplossing en u bent altijd welkom!Met de meest vriendelijke groeten, Service@Onvax.comP.s. Op onze website staan nu ook antwoorden op veelgestelde vragen en een contactformulier alsmede nieuwe email. Wij werken eraan om zoveel mogelijk vragen te verwerken.

Onvax.com

Heeft op 28 augustus 2012 om 11:39 geantwoord

Wij hebben getracht de klant te bellen (2x) echter krijgen wij jammer genoeg geen gehoor maar een voicemail.
Wij hebben de voicemail ingesproken met het verzoek contact met ons op te nemen voor het aanbieden van een tegemoetkoming.
Inmiddels is onze administratie bijgewerkt en zal deze klant geen schrijven herinnering meer ontvangen.
Wij hopen op contact met de klant of een positieve beoordeling.
Mocht de klant alsnog ontevreden zijn, dan zullen wij nogmaals service verlenen tot tevredenheid.

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onvax.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door hiphopjoop