Klacht: Ontvangst

Hans Ziellemans op 08 september 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte dames/heren,

Al weken ontvang ik geen reclamefolders meer. Blijkbaar is er geen bezorger anders hebben we te maken met een bezorgers die alleen maar geld incasseert en er geen diensten voor verleent.

Het betreft de bezorging in district 6191 GL.

Gewenste Oplossing:

Helaas moge mijn klacht duidelijk zijn. Ik wil weer reclame ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 08 september 2021 om 11:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Ziellemans,

Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres.

Wij zullen dit nogmaals onder de aandacht brengen bij de afdeling bezorgen.
Zij zullen verdere maatregelen treffen om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Nogmaals ons excuus voor het ongemak.

Wij wensen u een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Ziellemans