Klacht: Ontvanger zou niet thuis zijn

op 05 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag tussen 18.00-21.00 uur zou er een pakket bezorgd worden.
In de status staat: ontvanger niet thuis
De hele avond zijn we thuis geweest, er heeft echter niemand aangebeld. Hoekman dit.

Als pakket volgens afspraak geleverd wordt en ik miet 2 avonden thuis hoef te blijven wachten op niks

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Erg vreemd dat u geen koerier getroffen heeft terwijl u wel thuis was. Ik kijk dit dan ook graag voor u na. Om dit te kunnen doen ontvang ik van u graag uw postcode en huisnummer en eventueel nog het traceernummer van uw pakket. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Nikki Webcare DHL Parcel Nederland

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 05 september 2018 om 11:41 geantwoord

Beste heer Meurs,

Enige tijd geleden vroegen wij u om extra informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op ons verzoek heeft gereageerd, ga ik ervan uit dat het probleem inmiddels is opgelost. Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen via de telefoon, e-mail of social media: https:www.dhlparcel.nlnlconsumentsupport.

Harald
Webcare DHL Parcel