Klacht: ‘Ontvanger niet thuis’ onjuist

op 20 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een pakketje zou geleverd worden vandaag tussen 9-15, heel de dag thuis geweest en ik wachten op het pakketje. Zojuist gekeken via de track and trace, zie ik dat de bezorger de status heeft aangepast naar: ‘ontvanger niet thuis’. Dit kan helemaal niet, want ik ben heel de dag thuis geweest en heb geen deurbel gehoord, geen briefje in mijn brievenbus, NIKS. Zojuist klantenservice gebeld, zij kon niks voor me betekenen alleen een levering de volgende dag. Heel jammer zeg, want ik heb het vanavond nodig.

Gewenste Oplossing:

Gratis retourzending terug naar volleybalshop.nl + geld terug. Daarnaast zou een fijne communicatie met de DHL klantenservice in het vervolg wel fijn zijn. Dit was absurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 september 2017 om 14:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Annefleurlugthart