Klacht: “Ontvanger niet thuis” klopt al voor de derde keer niet.

op 20 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Onlangs bij Amazon iets besteld en tot 2 keer toe zegt de bezorger dat de “ontvanger niet thuis” is, wat beide keren niet het geval was. Uiteindelijk werd het pakket teruggestuurd en moest ik via Amazon het geheel annuleren en opnieuw bestellen.

Nu bij de Hema een bestelling gedaan en vandaag lees ik weer “ontvanger niet thuis”, terwijl wij wel thuis waren.

Morgen, 20 juli, moet het pakket echt worden geleverd, er zit iets in dat ik nodig heb.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 20 juli 2017 om 13:51 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het maken van een melding. Dit is natuurlijk niet zoals het hoort te gaan. Onterecht een niet thuis melding maken is zeker niet toegestaan. Ik zal hier dan ook melding van maken bij het depot zodat we dit met de chauffeur kunnen oppakken. Excuses dat u hierdoor langer moet wachten. We komen het tussen nu en 15.00 uur alsnog bij u aanbieden.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht B. Felstau

1 maand geleden - Het pakje wordt vandaag niet bezorgd. Hoe kan het dat bij de klacht "opgelost" staat? Er is helemaal niets opgelost. Ben al 2 dagen thuis aan het wachten op een pakje dat niet wordt bezorgd.

Heeft op 20 juli 2017 om 17:57 geantwoord

Het probleem is niet opgelost. Geen pakje ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door B. Felstau