Klacht: Ontvanger niet thuis

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou mijn pakket tussen 11:00 en 15:00 uur worden geleverd bij mijn werk wat helaas dus niet is gebeurd.
Ik hield de track en trace in de gaten en rond 12:00 uur kreeg ik een melding met ”Ontvanger niet thuis”, terwijl er niet eens is aangebeld.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt!

Ontzettend balen, aangezien ik het pakket uiterlijk vandaag moest hebben!
Ook vind ik het niet handig dat ik telefonisch niet op de hoogte werd gehouden, wat veel ongemak kan voorkomen.

Via de klantenservice werd ik niet wijzer van, simpelweg dat ik het pakket pas woensdag kan ontvangen en dat de bezorgers niet telefonisch bellen.

Gewenste Oplossing:

Niet, ik had het pakket vandaag moeten ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht MKayabasi

9 maanden geleden - Later kreeg ik te horen dat de bezorger 6,5 kilometer van de afleveradres was. De bezorger was dus niet eens langs geweest!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 15:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Op de 23ste is volgens mijn gegevens niemand thuis aangetroffen. De volgende dag is uw zending weer gepland voor levering helaas is deze dag de levering niet gelukt. Excuses hiervoor.

Excuses dat u langer op uw zending heeft moeten wachten.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door MKayabasi