Klacht: Ontvanger niet thuis

op 18 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste medegedupeerden,

Vandaag, na een klacht te hebben gepubliceerd, het product eindelijk ontvangen. Toch even een babbeltje gemaakt met de chauffeur (in dit geval een vrouw van middelbare leeftijd).
Geen wonder dat er telkens een email binnenkomt met: \”Er was niemand thuis\”. De chauffeurs werken ruim meer dan 8 uur per dag en soms tot 24:00. Zij hebben geen andere mogelijkheid om :Niet thuis\” of \”Afgeleverd\” in het systeem te zetten.
Het is de organisatie DHL (managers/directeuren) die deze wanorde veroorzaken. Zet tijdens de peiktijden zoals Sinterklaas, Kerst, Valentijnsdag een aantal (tijdelijke) extra krachten in zodat de frustratie bij de consument en versturende organisatie afneemt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 december 2017 om 16:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Helaas hebben wij de afgelopen periode door extreme drukte een aantal pakketten moeten doorgeplannen naar de volgende bezorgdag. Ondanks passende maatregelen is het niet gelukt alle zendingen te leveren op de geplande dag.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Johan1955