Klacht: Ontvanger niet thuis

op 14 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 februari 2018 om 14:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. Vreemd dat er gister niemand bij u aan de deur is geweest. Waarschijnlijk heeft de bezorger een verkeerde melding gemaakt, excuus hiervoor. Als het goed is heeft u het pakket vandaag bij een service point kunnen afhalen.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door marta91