Klacht: Ontvanger gesloten, bezorgdatum gewijzigd.

Manonvdh op 02 juli 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een hele bijzondere notificatie van DHL gisteren. En dat terwijl wij gewoon thuis waren, maar dat terzijde, want met die klacht kun je helemaal niks meer tegenwoordig. Bezorger gooit als hij even kan de pakketten gewoon voor je deur. Wat betekent bovenstaand bericht van DHL? Ik ben geen zakelijke klant. Heb deze melding nog nooit eerder gezien. Tot zo ver kon ik het bericht nakijken maar dan nog kom ik er geen wijs uit.

Ik wil dus antwoord op de vraag wat titelbericht voor een particulier inhoudt.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

2 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Ik zou graag even met u meekijken naar deze zending, en de vreemde status, maar ik heb op dit moment geen idee over welk pakket we het hebben. Heeft u een zendingsnummer voor me? Met vriendelijke groet, Dion DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Manonvdh

2 jaren geleden - Pakket zending: 3shm00003162506

DHL

Heeft op 02 juli 2020 om 11:42 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt! Ik zie dat je pakket zaterdag niet meer mee kon met de bezorger en daarom heeft de CityHub waar je pakket lag je pakket laten in plannen voor het volgende moment. Het klopt dat jij dan meestal een vreemde melding ziet hiervan. Dit is dus wat er aan de hand is geweest. Mijn excuses voor de ontstane verwarring. Ik zie dat u uw pakket gelukkig heeft kunnen ophalen inmiddels.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Manonvdh