Klacht: Ontvangen van pakketje

op 28 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb 18 mei een mail ontvangen dat mijn pakketje 20 mei zou worden bezorgd.
Dit is helaas tot op heden nog niet gebeurd.
Er staat nog steeds bij de track en tracé dat de planning nog moet worden gemaakt, wat ik overigens heel erg raar vind.
Ik heb ook geprobeerd telefonisch met jullie contact op te nemen maar dan wordt er weer gezegd dat het verzendingsnummer niet klopt.
Ik ga ervan uit dat jullie dit zo snel mogelijk nakijken en ik mijn pakketje zo spoedig mogelijk ontvang.

Gr Mevr. Mol

Ik ben tevreden als ik mijn pakketje nog voor het weekend ontvangen heb en op de hoogte wordt gehouden wanneer ik het kan verwachten

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht.Helaas kan ik het pakket waar u het over heeft niet vinden. Heeft u voor mij een traceernummer?Met vriendelijke groet, Judith DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Mevr. Mol

4 maanden geleden - Goedemiddag,Ik heb een zendingsnummer, 3SBDC9290926690 Dit nummer staat vermeld bij de mail die ik heb ontvangen van de track en tracé.Gr, mevr. Mol

DHL

Heeft op 28 mei 2020 om 13:02 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Uw pakket lijkt inderdaad vertraging te hebben opgelopen. Omdat het nu wel erg lang duurt, lijkt het me het beste als hier een onderzoek voor opgestart gaat worden. U kan hiervoor contact opnemen met de afzender, zodat de afzender dit voor u kan doen.

Judith
DHL Parcel Webcare

Heeft op 28 mei 2020 om 20:24 geantwoord

Het is bij jullie kwijt geraakt dus moeten jullie er voor zorgen dat het terecht komt!

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Mol