Klacht: ontvangen van bedrag voor aankoop en de betaalde goederen niet ontvangen

op 16 oktober 2017 over MOLLIE BV in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 1 oktober heb ik een aankoop bij Mollie BV gedaan via internet en meteen betaald. het bedrag is dan ook van mijn rekening afgehaald maar ik heb de goederen nog steeds niet ontvangen. hier is de bevestiging van

De betaling is gegaan naar Mivabo B.V.

Wij hebben uw betaling en het bedrijf dat het geld had ontvangen, gevonden. Hieronder staan hun contactgegevens waarmee u uw vraag direct aan hun klantenservice kunt stellen. Bijvoorbeeld een vraag over de levering van bestelde producten.

Handelsnaam
Mivabo B.V.
Website
www.superduperdeal.nl
Support e-mail
X
Telefoonnummer
X
op mijn poging via telefoon contact op te nemen heb ik geen reactie

Gewenste Oplossing:

als ik de bestelde goederen ontvangt of mijn geld terug krijgt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MOLLIE BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MOLLIE BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mozes1Verdi