Klacht: ontvangen post van D.N. Coffie

op 15 oktober 2011 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al geruime tijd ontvangen wij post voor D.N. Coffie op ons adres.(KPN, Vodafone,T-mobile)
De post stuurden we steeds retour, zonder resultaat.
Ik heb gebeld (9 sept. 2011) met de KPN, en mij werd medegedeeld dat D.N. Coffie woont:Paul Krugerlaan 104, 2571HM te Den Haag.
Ben bij het stadsdeelkantoor geweest, en niemand heeft zich op ons adres als “spookbewoner” laten registreren.
Ook van u willen wij geen post meer ontvangen, dus voortaan zullen wij dit weggooien.

Gewenste Oplossing:

NOOIT meer post voor Coffie op ons adres.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Mobiel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Mobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Mobiel

Heeft op 18 oktober 2011 om 13:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste oek4842,

Naar aanleiding van ons contact en de genomen actie zet ik deze klacht op opgelost.

Ik hoop dat u er ook met de overige providers uit komt.

Met vriendelijke groet,
Clemens
KPN Webcare specialist
www.kpn.com/webcare

Alle klachten die gemeld zijn door oek4842